The Seasons can be regarded as the third part of the series which also includes No is E and Elements of Nothing (both screened at the IFFR 2008). Makino Takashi works in an almost abstract visual idiom that continually engages in dialogue with the noise-oriented music of Jim O’Rourke. A film like a permanent flux more reminiscent of a swelling river more than a film.