Spirit House
A tale of two passages within the Spirit House. This is the first in a series that looks at the places we find our spiritual presence augmented, inflamed, or simply acknowledged. The film is a quest for a source of inspiration – a longing for a union between the ephemera of ideas and fantasies with the raw physicality and contingencies of the tactile world.