Spirit House
Een verhaal over twee doorgangen in het Huis der Geesten. Dit is de eerste in een serie die kijkt naar de plekken waar onze spirituele aanwezigheid versterkt, aangevuurd of simpelweg erkend wordt. De film is een zoektocht naar een inspiratiebron – een verlangen naar een eenheid tussen de vluchtigheid van ideeën en fantasieën en het rauwe corporele en de eventualiteiten van de tastbare wereld.