I Deeply Regret
‘This film is basicly made from one selfportrait I did in 1998. The video is about a failed chance of revenge and satisfaction. It shows the attempt to liberate oneself from the victim’s role by a fantasy of self-empowerment. In other words: After a long, long time someone fights back, while humming the theme song from Rocky.’ (KG)