I Am Fine
In Democracy Square (countries that have difficulty with democracy have a square for it) someone is sitting in a cage. He’s doing fine. Of course it’s a political protest – what else would it be? – but just like the person in the cage, the maker also acts as if everything is just fine. Everything is going well. Thailand is doing well.