I Am Fine
Op het plein voor de democratie – landen die moeite hebben met democratie hebben daar een plein voor – zit iemand in een kooi. Het gaat goed met hem. Uiteraard is het een politiek protest – wat kan het anders zijn? – maar net als de persoon in de kooi doet ook de maker of zijn neus bloedt. Het gaat goed. Het gaat goed met Thailand.