Diseases and a Hundred Year Period
Essayfilm over de censuur van Apichatpong Weerasethakuls Syndromes and a Century. De gecensureerde scènes, die hij in Thailand zwart maakte en bekraste, worden hier geparafraseerd. Een politiek statement in een originele vorm. Een vorm die op zichzelf politiek is, want het is ook de vorm en niet alleen de inhoud of de seks die onder censuur ligt.