Burmese Man Dancing
Een experimentele en – voor wie het herkent – ook sociaal bewogen film. De film toont twee beelden naast elkaar. Reeksen kleine bootjes in zwart-wit. Op de bootjes werkende mannen. Er wordt niet gedanst maar gezwoegd. De Birmezen, de illegale immigranten uit Myanmar, hebben het niet makkelijk.