Burmese Man Dancing
An experimental and also socially committed film for those who recognise it. The film shows two pictures side-by-side. Series of small boats in black-and-white. Men are working on the boats. There is no dancing but hard work. The Burmese, the illegal immigrants from Myanmar, don’t have an easy time .