Inclined Horizon
With the concept of ‘difference of the time in and out of a film’, the film shows a re-interpretation of the concept of the artwork Inclined Plane by Noriyuki Haraguchi. It is a trial to express ‘the gap of sense of balance’ visually. Shot with Single8 film, hand developed and blown up to 16mm with a J.K. optical printer.