If There Are Any Heavens My Mother Will (All by Herself) Have
This film was made from remnants of flowers received at my mother’s funeral and trace foliage from her garden. The original was buried and shall be re-printed every year on the anniversary of my mother’s death. As time passes, the image will grow and change, as will my memory of her. (KE)