If There Are Any Heavens My Mother Will (All by Herself) Have
Deze film is gemaakt van overblijfselen van bloemen van de begrafenis van mijn moeder en van gebladerte uit haar tuin. Het origineel is begraven en zal elk jaar opnieuw afgedrukt worden op de dag dat mijn moeder begraven is. Naarmate de tijd verstrijkt, zal het beeld groeien en veranderen, zoals mijn herinnering aan haar. (KE)