The Finite
The Finite legt het kortstondige en vluchtige karakter bloot van familie, thuis en het leven op aarde. Oude privéfilmpjes en astronomiebeelden strengelen zich ineen op een onherroepelijke koers richting het einde. Wetenschappelijke documentairebeelden beschrijven de uiteindelijke ondergang van de zon (en de aarde) en geven daarmee de ernst aan van het persoonlijke verlies.