Inclined Horizon
Uitgaande van het concept ‘het verschil in tijd binnen en buiten een film’, herinterpreteert dit werk het concept van het kunstwerk Inclined Plane van Noriyuki Haraguchi. Het is een poging ‘de kloof in de balans’ te visualiseren. Gedraaid op single8, grotendeels zelf ontwikkeld en opgeblazen naar 16mm met een J.K. optische printer.