By Grace
Direct animation, samengesteld uit fotogrammen, beschilderde emulsie en samengeraapte home movies met behulp van de step-printing techniek. Een korte overpeinzing over film en herinnering, verlies en afscheid. De soundtrack bestaat uit bewerkte veldopnamen, contactmicrofoonregistraties, oude familieopnamen en analoge elektronica.