Bang!
The word ‘bang’ is often used in comic books or by children pretending to use weapons. Breer’s humor is still caustic but an anxiety comes through. It is his most autobiographical film – the youngster paddling a boat is Breer as a boy and the pencil cartoon sequences were drawn by Breer when he was ten years old.