Bang!
Het woordje ‘bang’ wordt vaak in strips gebruikt of door kinderen die doen alsof ze een wapen hanteren. Breer’s humor is nog altijd bijtend, maar er schemert ook een zekere angst. Het is zijn meest autobiografische film – het kereltje dat in een bootje peddelt is Breer als jongen en de cartoonachtige potloodtekeningen zijn door Breer getekend toen hij tien jaar was.