Across
Across is shaped through unity; a film about crossing a bridge. The central tension is built upon the desire to connect with an image from the film maker’s past. The metaphoric journey forward to see the past is conveyed through a hand-held camera travelling at a great speed across a dirt road, through fields, along fences and through woods.