48/95 Tausendjahrekino
In 48/95 Tausendjahrekino, Kurt Kren reverses the new perspective with a subtle sense of irony. One eye closed and the other one in front of the viewfinder, that is the image that Kren records in a few shots. Countless photographers with their camera focused on St. Stephan’s Cathedral sweep past.