48/95 Tausendjahrekino
In 48/95 Tausendjahrekino draait Kurt Kren, met een subtiel gevoel voor ironie, het perspectief om. Eén oog dicht en het andere voor de zoeker, dat is het beeld dat Kren in enkele beeldopnames vastlegt. Ontelbare fotografen met hun camera gericht op de kathedraal van St. Stephan zoeven voorbij.