Butte
In het ongerepte landschap van zijn voorouderlijke grond, het Blood Reservaat in Southern Alberta, laat danser/choreograaf Byron Chief-Moon zijn bewegingen ingeven door de omgeving. De camera volgt de bewegingen van het wuivende gras en de langzaam voorbijtrekkende wolken die overgaan in de choreografie van het dansende lichaam.