Perfect Day
De kunstenaar legt vast hoe hij thuis een genoeglijke dag doorbrengt, terwijl hij zich overgeeft aan de eenvoudige geneugten van verdovende middelen (heroïne en cocaïne). Opgenomen op zondag, de volgende dag gemonteerd. De soundtrack: Heroin en Perfect Day van Lou Reed.