Sunrise 5 AM
Sun Rise 5 AM takes place in a flat where no one is at home. An exploration in painting and photography of values and light form the foundation for this video work. The images are still and the composition is harmonic. Lindholm has composed the soundtrack on many different levels where pieces of music are played in harmony with the images. (Filmform, Stockholm)