Noise
An experiment concerning the attempts at creating a ‘moving image’ long before the invention of cinema. A re-experiencing of the history of ‘magic with light’ unfolds through the use of various devices and techniques, including flip-book animation and Muybridge’s photographs in motion zoopraxiscope.