My Demon Brother
A crazy and diabolical homage to Invocation of My Demon Brother, the legendary cult film by the equally legendary Kenneth Anger. The occult eroticism of Anger is translated into what is possible and what is impossible within the very strictly censored cultural life of today’s Singapore. X’ho’s background as a musician and performer can clearly be seen and heard in this film.