My Demon Brother
Een dwarse en duivelse hommage aan Invocation of My Demon Brother, de legendarische cultfilm van de al even legendarische Kenneth Anger. De occulte erotiek van Anger wordt vertaald naar het mogelijke en onmogelijke op dit gebied binnen het zeer streng gecensureerde culturele leven van het huidige Singapore. X’ho’s achtergrond als muzikant en performer is aan deze film duidelijk te zien en te horen.