Blissed
Blissed focuses on the interaction between four young people and how they relate to themselves and to their environment. Set in a contemporary European city that is more or less a continuous shopping centre, the characters narrate their bond to the city in monologues and engage in conversations about their relationship to each other, oblivious to their environment. Blissed explores the subtle modes of political narrative film and is about economy and friendship.