3/60 Trees in Autumn
The first embodiment of (a) concept of structural activity in cinema, where the camera as a subjective observer is constrained within a systematic or structural procedure, incidentally the precursors of the most structuralist aspect of Michael Snow’s later work. (Malcolm Le Grice)