3/60 Trees in Autumn
De eerste verwezenlijking van (een) concept van structurele activiteit in de filmkunst, waarin de camera als subjectieve waarnemer vastzit aan een systematische of structurele procedure, die overigens de voorlopers zijn van het meest structuralistische aspect van het latere werk van Michael Snow. (Malcolm Le Grice)