Numéro 4
Separate frames form the nucleus of a film, but in the meantime they are virtually invisible and it is not in the nature of film to look at the frames in isolation. If each film image is the same, the film doesn’t move. And if each frame differs, there is also no movement, but chaos. The film maker uses a photo camera to film, and a Super-8 camera as a still camera and thus investigates the boundaries between photography and film.