Numéro 4
Losse frames vormen de kern van een film, maar ondertussen zijn ze vrijwel onzichtbaar en is het tegen de natuur van de cinema om de frames geïsoleerd te bekijken. Als elk filmbeeldje hetzelfde is, beweegt de film niet. En als elk frame verschilt, is er evenmin beweging, maar chaos. De filmmaker gebruikt een fotocamera om te filmen, en een super8-camera als fotocamera en tast de grenzen tussen fotografie en film af.