There Is Only Light
Luis Buñuel once said: ‘There is no narrative, there is only light’. Shot in Warsaw, There Is Only Light was filmed using a faulty S8 camera to explore diverse sources of illumination. The fantastic music is from the theatre group Orkiestra Antyczna that interprets Byzantine manuscripts.