Batterie RK – Schlagzeugen
A composition of a man and his instrument. Rhythmic, mechanical equivalents are generated by means of editing. The musician in the picture is Rüdiger Klose. The film is made up of six movements that show the relationship between the drummer and his instrument. They work upon each other, like a clockwork in a puppet-show.