1! closes the Pop Manifestos series with a presentation of titles of the 100 CDs Tony Cokes has valued most from 1997-2002. This discography of mostly German electronic recordings is juxtaposed with excerpts from music critic/philosopher Christoph Cox’s essay on Gilles Deleuze, experimental electronica and the limits of rock music’s forms and ideological premises.