Twitterpated
Twitterpated is an investigation of image, sound and the sensations of unrequited love through the form of a musical. It is a series of events articulated by thirteen nonprofessional performances, twelve American pop songs and eleven locations in and around Los Angeles. Each scene is built only on the essential elements of a musical: a person in a place singing a song. However, the simplicity of the structure often lends itself to peculiar and touching performances.