Twitterpated
Twitterpated is een onderzoek naar beeld, geluid, en de ervaringen van onbeantwoorde liefde in de vorm van een musical: een serie gebeurtenissen uitgedrukt in dertien nietprofessionele optredens, twaalf Amerikaanse popliedjes, en elf locaties in en rond Los Angeles. Elke scène is opgebouwd rond de essentiële elementen van de musical: een persoon op een plek die een liedje zingt. De eenvoud van de structuur is echter bij uitstek geschikt voor eigenaardige en ontroerende optredens.