Something Old, Something New in Red, Green and Blue
Frank Scheffer zet zijn experimenten met digitale mogelijkheden voort en creëert kleurmuziek voor het digitale oog. Werkend in een lange traditie van abstracte cinema, gebruikt hij een nieuwe technologie om een bescheiden compositie in rood, groen en blauw te heronderzoeken.