The Call Home sheds light on the lives of foreign workers in Singapore. We discover their world through the eyes of Kasi, an impressionable Indian construction worker. The story starts on his arrival in Singapore and reaches a climax when he makes his first call home. Han Yew Kwang: ‘I have always been fascinated, or even felt threatened by the power of environment factors. No matter how hard a man tries to remain his old self, he subconsciously changes to adapt to a new environment each time.’