Camouflage
Mixed animation and live action techniques tell the stories of those with a schizophrenic parent, childhood scenes in which everyday events gradually tip over into idiosyncratic behaviour and finally madness. A highly personal film that also reflects diverse and shared experiences, by the acclaimed director of The Man with the Beautiful Eyes.