Skin Deep
A mixedup adolescent living with his disturbed white mother and little sister in London’s East End tries to tear away his Asian side and fit in with the racist thugs around him. Yousaf Ali Khan’s impressive debut is a complex, often overwhelming and highly personal film that is hugely evocative of a troubled time when childhood is already tainted but the future looks impossible.