A new song haunts the predictable life of Rui and Maria, a Portuguese couple of musicians living in Rotterdam. As Maria sings this song, a special world is unveiled, changing their predictable routine into a surprising journey... Pedro Serrazina (1968, Lisbon) lives in London and has made short films since 1995, some of them for the Portuguese Sesame Street.