The Leaks of Venice
An old building in Venice hosts an exhibition. A visitor walks through empty rooms discovering a fictionalized architectural space that functions like an abandoned theatre set. Inspired by Alexander Kluge’s oeuvre, this exploration attempts to de-construct the subjective experience and liberate the cinematic energy from the horror vacui of the display.