Seize Control of the Taj Mahal
In this episode of The Brenda and Glennda Show, Brenda and Glennda lead a group of drag queens on a trip to Donald Trump’s Taj Mahal Hotel & Casino in Atlantic City. Intended to be a drag queen gambling getaway, the trip turns into a moment of protest. (VDB)