The Sound Drifts
Hypnotising audio tracks dance to the soundtrack of Canapa’s previous film Jérôme Noetinger, for which Canapa filmed a solo performance by the French sound artist. As a member of the renowned Cellule d'intervention Metamkine, Noetinger manipulates magnetic tape creating bewitching sounds, now enriched with stroboscopic effects. Cinema for your ears!