Hi I Need to Be Loved
“I am going to have you read from a collection of my spam emails", director Marnie Ellen Hertzler explains as she ushers actors hired from Craigslist into an audition room. Hertzler and her actors together attempt to breathe life into nonsensical email dialogue. Then things take a turn towards the transcendental. Poetry or malware?