The Air of the Earth in Your Lungs
Video-game environments, smeared Google Maps renderings, and sweeping natural vistas all swirl together in Ross Meckfessel’s alluring meditation on the ways in which we look at our world. As drones and GoPros survey every stretch of land, one begins to think of the precarious splendour of our planet – endlessly photographed, but impossible to fully represent.