Please step out of the frame.
Karissa Hahn crafts a playful study of the ‘frame-within-a-frame’ concept by choreographing movement between her computer screen, camera and body. As her Super-8 camera zooms into her MacBook, which also photographs her, the dizzying effect of this prismatic perspective speaks to how digital technologies have retrained our eyes to see ourselves and our world differently.