Soñar una serpiente
Een taxidermist ontdekt een vreemde oude foto van haar moeder met een slang, die haar instinct en gevoelens op onvoorspelbare wijze zal veranderen. Het Colombiaanse kunstenaarsduo María Ardila en Liliana Correa speelt met een verbazingwekkend flexibel verhaal. Een verhaal dat zich een weg baant tussen lichamen en wetenschap, verlangens en mythologie – en obsessie, erotiek en ironie verkent, in een suggestieve retrostijl.