She Cries (The Holy Water)
Een eenzame kunstenaar staat met tegenzin op uit haar bed in Nederland en dagdroomt over de zonnige weekenden die ze als kind thuis in Thailand doorbracht: de smaak van zeewater, het gevoel van zand tussen haar tenen, het verhaal van een zeemeermin met een gouden kam, de visser die naar haar verlangt. Deze speelse, dagboekachtige film van Panida Petchara is afwisselend direct en dubbelzinnig en vormt een lyrische reflectie op het knagende gevoel van tijd en afstand.