Fear Factor
Een vrouw bezoekt het huis van de moeder van een vriendin. Daar trekt een zwarte pop haar aandacht en laat haar niet meer los. Instinctief – maar op een respectvolle manier – probeert ze de pop uit het huis te halen om hem te verlossen van de hem toegewezen rol. Met dit anekdotische verhaal reflecteert regisseur Buseje Bailey op de manier waarop zwarte mensen beïnvloed worden door afbeeldingen die generalisaties, stereotypische opvattingen en aannames over hun lichamen versterken.